Viacom Vlaanderen begint 2017 met sterke groei

Viacom International Media Networks Benelux begint het jaar sterk met een flinke groei voor haar zenderportfolio voor volwassenen in Vlaanderen. Het zenderportfolio (MTV, Comedy Central, Spike) laat een totale groei zien van +166% onder volwassenen (18-44 jaar). De sterke groei is te zien bij MTV (+234%) waarmee de zender een marktaandeel claimt van 1%. De kinderzender Nickelodeon groeide in januari 2017 met +16% ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar en bereikte daarmee een marktaandeel van 8,4%. Nick Jr., de zender voor de allerjongsten, groeide in januari met +57% naar een marktaandeel van 8,5%.
Viacom International Media Networks is één van de grootste internationale mediabedrijven ter wereld. Viacom creëert voor haar wereldwijde merkenportfolio entertainment voor fans waaronder televisieshows, games en apps. Naast internationale shows brengt Viacom Benelux lokaal geproduceerde shows voor televisie en web. De zenderportfolio van Viacom Benelux bestaat uit het Youth & Entertainment-merk MTV, de Comedy & Entertainment-merken Comedy Central en Spike en de Kids & Family-merken Nickelodeon en Nick Jr. deze merken behoren tot de grootste van de wereld.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]